Slăbește vizibil, consumând cireșe și vișine, în locul dulciurilor procesate

16/05/2017
Slăbește vizibil, consumând cireșe și vișine

Slăbește vizibil, consumând cireșe și vișine

Slăbește vizibil, consumând cireșe și vișine, în locul dulciurilor procesate

Mai este puțin până ce vom avea posibilitatea să ne bucurăm de ele. Cireșele – căci despre ele este vorba – fie că sunt de culoare roșu închis sau de culoare galbenă, sunt delicioase și nutritive. Acestea pot constitui gustarea ideală pentru o dietă sănătoasă. Atât cireșele, cât și vișinele îi ajută pe cei care le consumă să se bucure de scăderea în greutate.

Înlocuiește dulciurile din comerț, pline de E-uri și procesate cu vișine sau cireșe

Cireșele sunt bogate în fibre, care ajută la o mai bună digestie și la eliminarea kilogramelor în plus. Aportul zilnic recomandat este de două cești pe zi. Te poți răsfăța cu ele și poți înlocui dulciurile cu aceste fructe dulci și colorate, deoarece au puține calorii. De pildă, o ceașcă de cireșe are 97 de calorii, în timp ce o cană de vișine are 78 de calorii.

Înlocuiește dulciurile cu cireșele și vei reduce semnificativ aportul caloric. În doar o săptămână poți pierde 3 kilograme, dacă renunți la dulciuri în favoarea cireșelor. Sunt bune la gust, sățioase și cu multiple beneficii.

Consumul de cireșe contribuie la scăderea grăsimii abdominale

Vișinele sunt deosebit de bogate în antociani, un tip de antioxidant. Un studiu efectuat pe animale, timp de 90 de zile, a evidențiat că administrarea unui extract din cireșe uscate, a condus la o cantitate mai mică de grăsime abdominală. Cercetătorii au concluzionat că vișinele ar putea ajuta la reducerea nivelului total de grăsimi și ar putea contribui la reducerea riscului de boli, precum: diabetul de tip 2 și bolile cardiace.

Congelează vișine și cireșe, astfel încât să le consumi și în afara sezonului

Atât vișinele, cât și cireșele pot fi consumate în stare proaspătă în timpul sezonului, iar în afara acestuia le poți congela sau deshidrata. Prin congelarea lor, te poți bucura de un tratament revigorant, hrănitor și scăzut din punct de vedere caloric pe tot parcursul anului. Pot fi folosite pentru a pregăti mai multe tipuri de preparate cum ar fi: prăjituri, compoturi, înghețate, mousse-uri, prăjituri raw vegane.

Cireșele uscate, pot fi amestecate cu cereale, lapte de soia sau lapte de cocos. Le poți consuma la micul dejun sau în gustări, de fiecare dată când simți nevoia de ceva dulce.