Cum pregătim salata din frunze de Aloe Vera?

27/01/2017


Salată din frunze de Aloe VeraCum pregătim salata din frunze de Aloe Vera?

De câte ori nu ați dorit să pierdeți din greutate consumând salate și ați constat că salatele nu sunt chiar atât de bune precum credeați? ,,Asortate” precum sorcovele, bune la gust, dar nu așa de prietenoase cu trupurile durdulii. Poate ce a greu de priceput, dar ,,nu se poate cu de toate”. 🙂

Anumite salate pot fi dăunătoare organismului nostru, în special cele de la restaurant sau cele din fast-food-uri, datorită dimensiunilor lor sau datorită  supraîncărcărilor de ingrediente pline de calorii.

Dar dacă am sări peste anumite ingrediente, cum ar fi sosurile sau proteinele, salata ar fi prea sărăcăcioasă, iar foamea și-ar face apariția cât am zice pește. Deci, care sunt ingredientele ideale pentru a obține acel amestec
perfect sănătos?

Înlocuiți sosul cu ulei.

Multe elemente nutritive în special vitaminele A, D, E sunt solubile în grăsimi, ceea ce înseamnă că organismul nu le poate absorbi și folosi fără unele grăsimi.

Persoanele care consumă salate cu ulei de rapiță sau de masline au avut un nivel mai ridicat de vitamina A. În plus, ample cercetări arată că acizii grași nesaturați pot ajuta reducerea grăsimilor depuse la baza taliei. Vreți ceva mai eficient? Combinați uleiul de rapiță sau uleiul de măsline cu oțet balsamic, deoarece oțetul este eliberator de grăsimi.

Adăugați cât mai multă verdeață și frunze de Aloe Vera.

Legumele cu frunze sunt ideale pentru gestionarea greutății, deoarece acestea sunt, de obicei sărace în calorii. Frunzele verzi reduc riscul apariției cancerului și bolilor de inimă, deoarece acestea sunt sărace în grasimi, sunt bogate în fibre dietetice, acid folic, vitamina C, potasiu și magneziu. O porție zilnica de legume cu frunze verzi, combinate cu gel natural de Aloe Vera reduce riscul apariției bolilor cardiovasculare cu 11%.

Datorită conținutului ridicat de magneziu și indicelui glicemic scăzut, legumele cu frunze verzi sunt valoroase pentru persoanele cu diabet zaharat de tip II. Legumele verzi sunt, de asemenea, o sursă majoră de fier și calciu, necesare pentru orice dietă. Legumele cu frunze verzi sunt bogate în vitamina A, atît de importantă pentru sistemul imunitar.  Milioane de copii din întreaga lume au un risc crescut de orbire, din cauza ingestiei inadecvate a vitaminei A din legumele cu frunze verzi. Luteina din frunzele verzi este necesară pentru îmbunătățirea vederii și prevenirii apariției cataractei.

Rețete salate din frunze de Aloe Vera

M-am gândit cum să fac să mănânc ca o divă. 🙂 Toate salatele din filme arată minunat. Ați observat?! Dar ce te faci cu gustul lor? 🙂 Ați spune că merită efortul, deoarece sunt sănătoase, dar cum ar fi dacă ar fi la fel de gustoase precum sunt de colorate?! 🙂

Salată cu frunze de spanac, frunze de Aloe Vera și mere

Pentru această salată ai nevoie de: 150 g de frunze Aloe Vera, 200 g de frunze de spanac, 1 măr verde, 1 avocado, 50 g roșii dezhidratate, 50 g sâmburi de nucă, (opțional 100 g urdă de vaci), 1-2 linguri de ulei de măsline sau ulei de rapiță, 1 lingură de oțet balsamic, sare după gust. Frunzele de Aloe Vera vor fi pregătite conform indicațiilor din acest articol. Legumele și fructele se taie bucăți mici sau feliuțe. Se pun toate ingredientele într-un bol și se amestecă.

Salată cu sfeclă roșie, castraveți, roșii cherry, frunze de Aloe Vera

Pentru această salată ai nevoie de: 200 g sfeclă roșie crudă sau de la murături, 150 g de frunze Aloe Vera, 2 castraveți potriviți, o legătură de pătrunjel și câteva frunze de busuioc, 200 g roșii cherry. Se taie legumele feliuțe mici și se pun într-un bol. Se adaugă ulei de măsline după gust, zeamă de lămâie, sare și piper. Salata se consumă imediat, astfel încât legumele și frunzele verzi să nu își pierdă proprietățile.