Întâmpină sezonul cald cu un smoothie răcoritor

27/01/2017

Smoothie răcoritor

Întâmpină sezonul cald cu un smoothie răcoritor

Am mai spus-o de nu știu câte ori până acum  și cred că am să o mai spun și în viitorul foarte, foarte apropiat! De când am descoperit valoarea unui smoothie, viața mea a devenit un adevărat curcubeu al fructelor și al frunzelor de Aloe Vera. Dulceața fructelor de sezon, în combinație cu gustul amărui al gelului de Aloe Vera dau gust zilelor mele.

Ei da… bune la gust, simple de pregătit, colorate și sănătoase! Cum le pregătim, astfel încât fiecare zi să fie dedicată unui alt fruct? Am să încep azi cu una dintre cele mai utilizate rețete de mine, dar nu mă întreba care este varianta cea mai gustoasă și mai benefică pentru sănătatea ta, deoarece nu știu ce să îți răspund. 🙂 Extragerea gelului de Aloe Vera o poți face conform indicațiilor mele de aici. După ce ai extras gelul din frunză lasă-l la frigider amestecat cu jumătate din zeama de la o lămâie și pregătește restul ingredientelor.

Ingrediente smoothie răcoritor

½ ceașcă de gel pur de Aloe Vera (aproximativ un sfert de frunză) – îți încurajez creativitatea și să îți lași simțurile să dicteze, alege cantitatea potrivită în funcție de preferințe. Pe măsură ce pregătești aceste smoothie-uri o să îți dai seama care este cantitatea de gel pe care trebuie să o utilizezi. Scopul este să te bucuri de gustul smoothie-ului. Poți comanda de aici.

1 cană de lapte de cocos sau o cană de lapte de migdale – le poți combina sau poți alege alternativ în funcție de stare. Eu prefer laptele de cocos.
½ cană de afine/ caise/ cireșe/ căpșune/ zmeură – alege în fiecare zi alt tip de fructe, deoarece fiecare dintre acestea au o combinație unică de vitamine și proprietăți necesare corpului nostru. Pe timpul iernii poți utiliza fructe congelate.
½ mango congelat sau pepene galben – ambele variante sunt demențiale.
Mentă…. muuultă mentă, după gust sau aproximativ o jumătate de pumn de frunze.
1 lingură miere sau 1 linguriță sirop de arțar. Eu prefer să nu folosesc, deoarece au fructele destulă dulceață.
1 linguriță de ulei de nucă de cocos.

Opțional pentru smoothie răcoritor


1 lingură fulgi de nucă de cocos;
1 lingură semințe de in.

Mod de preparare
Toate ingredientele se pun într-un blender. Pentru a fi mai răcoritoare, poți adăuga un cub de gheață sau poți congela fructele. Lasă-le în blender până ce pulpa fructelor devine fină.

Informații nutriționale smoothie răcoritor

Calorii: 192
Grăsime: 11 g
Proteine: 2 g
Hidrati de carbon: 25 g
Fibră: 4 g
Zahăr: 20 g

Mie îmi dau satisfacție toate aceste preparate și le prefer, mai ales în anotimpul cald, fiind cea mai sănătoasă variantă în detrimentul înghețatei din comerț sau a sucurilor pline de E-uri și conservanți. Știți ce mă gândeam aseara, în timp ce pregăteam socata (am să povestesc mâine despre socată)? La faptul că gelul pur de Aloe Vera a fost cea mai bună motivație pentru a avea un stil de  de viață sănătos. Am început prin a alege diverse combinații de consum ale acestui gel. Am descoperit diverse rețete, le-am încercat – o parte dintre acestea vi le-am împărtășit, altele urmează să vi le împărtășesc – am cunoscut oameni frumoși, care au contribuit și ei la ideile mele și la starea mea de bine… și mai e ceva… o lume întreagă mi se descoperă prin intermediul Aloei…

Până la următorul articol vă îmbrățișez cu drag și astept sugestiile și impresiile voastre,
Raluca